jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Gepost op: 15 Maart 2011, 18:59:46 » |
Terraria Gent 20 maart 2011 Van 11.00 tot 16.00 uur International Convention Center Ghent (ICC Ghent) Citadelpark Van Rysselberghedreef 2 B - 9000 Gent Inkom: 6 euro Kinderen tot 5 jaar gratis Aangezien ik niet naar landdag kan gaan, zou ik graag hier eens naar toe gaan. Waarschijnelijk zal Greeny er ook zijn. Nog mensen die willen gaan, dan kunnen we eens afspreken. mvg Edit Kurt, link verwijderd. Links naar commercieel aanbod van dieren zijn niet toegestaan, dergelijke 'evenementen' vallen daar ook onder .
|
|
« Laatste verandering: 15 Maart 2011, 19:16:45 door kurtlippens »
|
|
|
|
|
michaelken
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Maart 2011, 20:15:10 » |
meschien dat ik er wel ben met de vriendin
|
|
|
|
jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Maart 2011, 20:37:04 » |
Mijn excuses Kurt, Ik had de gegevens gewoon gekopieerd en er niet op gelet
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Maart 2011, 20:43:10 » |
Mijn excuses Kurt, Ik had de gegevens gewoon gekopieerd en er niet op gelet Geen probleem hoor, het feit dat dergelijke topics ook niet mijn persoonlijke voorkeur genieten zal er ook wel mee te maken hebben .
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Maart 2011, 12:57:43 » |
Op deze beurs is er ook dan weinig te vinden. Trouwens de zonnige groeten vanuit India van onzerwege(hier zitten we 21 dagen , en dan gaan we 10 dagen naar Nepal met natuurlijk het Chitwan park). Ondertussen al heel wat sterschildpadden mogen bekijken in natuurlijke omgeving. Deze dieren zijn heel knap hoor, maar ook allemaal vrij bulterig (maar groter dan we gewoon zijn om te zien).
Elke en Thierry
|
"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver) "Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen." (K. Gibran tekenaar/schrijver)
|
|
|
kjell
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Maart 2011, 14:08:47 » |
Ik zal zeker gaan, omdat ik er dan nog eens een dagje uit ben. Zijn er veel landschildpadden te vinden? Het is de eerste keer dat ik naar Gent ben, ik heb wel al naar Antwerpen geweest, maar het schijnt bijlange niet zo groot te zijn...
|
*In bezit van Europese landschildpadden
|
|
|
bartvdbroeck
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Maart 2011, 14:32:30 » |
Ik ben één keer geweest en was binnen 11.03 en ik zat om 11.24 terug in de wagen. Het was gene vetten.
|
fun amicitiam obsequium turtures
|
|
|
jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Maart 2011, 16:14:01 » |
Tis me niet helemaal te doen om de beurs, eerder om eens een aantal mensen van het forum te ontmoeten.
|
|
|
|
kjell
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 16 Maart 2011, 16:27:49 » |
Zou inderdaad wel leuk zijn om mensen van het forum te ontmoeten En hoe zie je eruit, ik zal er al zijn van 10.30 om aan te schuiven, ik ben er zo vroeg wegens de trein zo vroeg rijd, anders ben ik er maar om 11.30.
|
|
|
|
jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Maart 2011, 17:46:50 » |
ik dacht eigenlijk om in de namiddag te gaan :p
|
|
|
|
kjell
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 16 Maart 2011, 18:03:38 » |
Ik blijf heel de dag ;-), er is een maat die er staat met een stand, desnoods help ik daar wat
|
|
|
|
jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Maart 2011, 18:14:02 » |
ah k, laat jij weten hoe je gekleed bent e die dag :p
|
|
|
|
kjell
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Maart 2011, 20:27:41 » |
En wat zijn de aanwinsten van de dag? Ik heb niets gekocht van landschildpadden. Ik heb verschillende sulcata's gezien, ook pardalissen, een mannelijke Geochelone elegans, wat Agrionemys horsfieldi, enkele Boettgeri's, dacht dat het dat was van landschildpadden. Van waterschildpadden is mijn kennis wat minder...
|
|
|
|
jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Maart 2011, 20:29:52 » |
kheb 5 blokken cocopeat gekocht voor 5 euro :p, 2 schijfcactussen en 2 schildpadplanten. Sommige dieren zitten echt schandalig. Zoals die twee volwassen marginata's.
mvg
|
|
|
|
NicWill
Algemene moderator
Belgium
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Maart 2011, 13:26:20 » |
Tis me niet helemaal te doen om de beurs, eerder om eens een aantal mensen van het forum te ontmoeten. Dàt kan natuurlijk ook op de landdagen !
|
|
|
|
|