sorry dat je je aangevallen voelt, heb al jaren aquaria gehad ok niet van 2.5 mar van 1 atm mjah het leek me gewoon veel maar als jij zegt dat je ervaring mee hebt dan zal dat wel lukken zeker. Zal iig een super mooi beeld geven zo n grote school.
Ook zullen je schildpadden/vissen iig super de ruimte hebben
. Ga je ook fotos plaatsen? ben erg benieuwd naar de inrichting van de bak en het eindresultaat.
Ik Bedoelde niet boos/aangevallen over te komen, maar ik kan er niet erg goed tegen als mij (naar mijn weten) onzin wordt verteld (bewust of onbewust) als ik beter weet.
Mijn Excussen als iemand zich beledigd voelt door mijn manier van praten.
Wat de vissen betreft gaan er een boel sprookjes/verkooppraatjes rond waar je geen waarde aan moet hechten. Denk maar zo: Advies moet objectief zijn en de persoon die het geeft moet neutraal zijn en dus geen evt financieel gewin hebben aan het advies dat hij/zij moet geven.
Mochten mensen vragen hebben over (met name Zuid-Amerikaanse) cichliden en het houden er van vraag dan gerust en ik zal mijn best doen je vragen zo goed en duidelijk proberen te beantwoorden.
Weer ontopic: Wat voor bak heb je staan Tessa? Als ik mn nieuwe bak heb staan (duurt nog even helaas, heb eerst een verhuizing in de planning) dan zal ik ook op ditforum daar een topic over beginnen waar ik een foto dagboek zal bijhouden en vertel over hoe en waarom ik opbouw.