Ok, mijn ideeen beginnen redelijk vorm te krijgen en plannen te worden
Stap 1 is in volle gang namelijk het van de hand doen van mijn volledige collectie cornsnakes en het overdragen van mijn website
www.corns.nl aan een goeie vriend, die ook deels mijn kweekdieren bestand heeft overgenomen.
Aankomende week ga ik de nieuwe bak bestellen voor het groepje pardalissen dat ik van Nick ga overnemen volgende maand. De bak word 2m x 0.7m x 0.8m en zal van betonplex worden gemaakt.
Nogmaals tips zijn absoluut welkom mbt inrichting, verlichting etc.!
De jonge carbonaria waar ik eerder al over melde dat er een probleem mee was is inmiddels twee weken in de kliniek onder behandeling. De wormen en flagelaten zijn weg, maar waarschijnlijk zit er nog een luchtweg infectie. Nog even afwachten dus.
Dan komen er nog zeker twee jonge carbonaria bij, liefste cherry heads, maar het hangt er vanaf wat ik tegenkom denk ik. Die komen voorlopig in een terrarium van 1m x 0.5m x 0.65m. Alleen nog een achterwandje in maken en het grote rooster bovenop afdekken.
Een dezer weken komt er ook voor de muskusjes een nieuw aquarium. Waarschijnlijk een van 1m x 0.5m x 0.6m. Dat wordt lekker ouderwets knutselen gezien er een spotje ingebouwd gaat worden en een zandbak etc.
Kortom ik ga me niet vervelen dit jaar
Arjan