Beste forumleden,
Bijna een maand geleden bestelde ik bij een paardenwinkel-fokker een grote zak Equifyt Herbs.
Ik heb nog steeds geen nieuws,geen antwoord op m'n mails of telefoon.
Ze blijven erbij dat ze een zak hebben besteld.
Toen ik zelf contact opnam met Equifyt zeiden ze dat ze van de bepaalde winkel geen aanvraag tot levering hadden ontvangen.
Omdat ik meteen geen andere zak durf bestellen via iemand anders (stel dat ik dan met 2 zakken van 25 kg overblijf
),zou ik een beroep op jullie willen doen.
Blijft eender welke soort het is,Nederland of Belgiƫ,verzendkosten betaal ik!
Ik vermoed dat 1 of 2 kg voldoende is om een tijdje te overbruggen?
Wie,o,wie kan of wil me helpen?
Het is zeer belangrijp dat mijn diertje variatie heeft en dit kan ik momenteel moeilijk bieden.
Alvast bedankt (hopelijk staat dit bericht op de juiste plaats).