SCHILDPADDENFORUM.NET Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
                                         
  172831 aantal berichten in 14134 topics door 3388 geregistreerde leden Nieuwste lid: tjvkooten
** STARTPAGINA FORUM HELP ZOEK WEBSITE FOTOALBUM KALENDER INLOGGEN REGISTREREN 

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 Omlaag Print
Auteur Topic: muis (niet voor de gevoelige kijkers)  (gelezen 38991 keer)
Collin
Gast
« Antwoord #60 Gepost op: 4 Maart 2008, 17:13:48 »

je snapt het blijkbaar nog niet he!
Dat je dieren als voer moet geven is perfect normaal! Als je dit aan dieren moet geven die alleen levend voedsel eten is dat ook normaal die dieren hebben meestal de skills om hun prooi vrij snel en efficient te doden!
het gaat hier over het nodeloos laten afzien van die dieren zoals het geval met de muis en de bijtschildpad, als de muis op voorhand doodgeklopt was had die schildpad hem nog perfect opgegeten!!
duidelijk? Snapjem??
Gelogd
Agnes
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Berichten: 2271


WWW
« Antwoord #61 Gepost op: 4 Maart 2008, 17:41:21 »

je snapt het blijkbaar nog niet he!
Dat je dieren als voer moet geven is perfect normaal! Als je dit aan dieren moet geven die alleen levend voedsel eten is dat ook normaal die dieren hebben meestal de skills om hun prooi vrij snel en efficient te doden!
het gaat hier over het nodeloos laten afzien van die dieren zoals het geval met de muis en de bijtschildpad, als de muis op voorhand doodgeklopt was had die schildpad hem nog perfect opgegeten!!
duidelijk? Snapjem??

ik snap het heel goed hoor
maar jij wil die van mij kant niet snappen

waarom moet die schildpad of slang dood voer eten omdat sommige mensen dat naar vinden 
dan moeten zij dus onnaartuurlijk  eten van die mensen
bij zo schildpad is die muis binnen 1 a 2 min weg en dood sneller als bij een slang
 
of het dier nu doodgemaakt word door de mens of dier
dat maak niet uit ,het gaat er toch aan
omdat hun eten is

weet je eigenlijk wel hoe de meeste prooi dieren dood gemaakt worden
met gas is naar en kan mis gaan
tegen de muur gooien  kan mis gaan
in de nek tikken  kan mis gaan
kop en kont pakken de de nek.rug breken  kan mis gaan
dan is het bij de slang   of schildpad sneller  voorbij


maar die topic over  levend of dood voer geven
is overal al uitgebreed aan bod gekomen
op alle forums
en er is een deel mensen die het  naar vinden en het andere deel die er geen probleem in zien
dat zal altijd zo bleven
agnes
 




 

 
 





 
Gelogd

de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii  
Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad
3.4.3
gizmo
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Berichten: 1240


« Antwoord #62 Gepost op: 4 Maart 2008, 18:15:46 »

helaas is het filmpje verwijderd.
Gelogd
Arnaud
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1730

Ik


« Antwoord #63 Gepost op: 4 Maart 2008, 18:17:46 »


Het bloed steeg me letterlijk naar de kop.....mijn hartslag ging omhoog.....het zweet brak me uit.....ik ben witheet inmiddels.....hier zijn geen wooorden voor..

Gelogd

1.7.12 Testudo hermanni hercegovinensis; 1.2.0 Testudo hermanni hermanni; 1.0.1 Astrochelys radiata 'plastica'
Agnes
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Berichten: 2271


WWW
« Antwoord #64 Gepost op: 4 Maart 2008, 18:25:16 »

dat zijn zeker geen worden voor

kijk als het dier daar geen overlevens kans had gehad
had het dan netjes afgemaakt
maar niet zo
Gelogd

de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii  
Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad
3.4.3
markooij
crewmember
*****
Offline

Berichten: 9845



« Antwoord #65 Gepost op: 4 Maart 2008, 18:27:01 »

Bij dat soort gasten heb ik zin om mijn hond op los te laten cool zeg kijken of het dan nog zo'n stoer militairtje is.
En d filmen hoe die kapot gebeten wordt ah lief militairtje..........
Gelogd
Camilio
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1373



« Antwoord #66 Gepost op: 4 Maart 2008, 20:57:18 »

Die gast zou wel met een behoorlijk probleem in z'n hoofd zitten zeer boos
Gelogd

Horsfieldii 2.5.1
Pardalis 2.2.0
D-magic
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Berichten: 6821


« Antwoord #67 Gepost op: 4 Maart 2008, 21:04:17 »

 zeer boos zeer boos zeer boos zeer boos

dat is het enige wat ik er over kwijt wil  niet leuk !
Gelogd

0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
EllenV
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 68


« Antwoord #68 Gepost op: 4 Maart 2008, 22:14:43 »

 geschrokken  zeer boos  Zielig gewoon.


"De betrokken soldaat werd ondertussen al met de dood bedreigd."

... Je zou voor minder. Als hij dit al met een lieve puppy doet, wat zal hij dan allemaal niet uitsteken met onschuldige Afghaanse kindjes daar. Mag er nog niet aan denken.
Gelogd
Collin
Gast
« Antwoord #69 Gepost op: 6 Maart 2008, 02:27:30 »

je snapt het blijkbaar nog niet he!
Dat je dieren als voer moet geven is perfect normaal! Als je dit aan dieren moet geven die alleen levend voedsel eten is dat ook normaal die dieren hebben meestal de skills om hun prooi vrij snel en efficient te doden!
het gaat hier over het nodeloos laten afzien van die dieren zoals het geval met de muis en de bijtschildpad, als de muis op voorhand doodgeklopt was had die schildpad hem nog perfect opgegeten!!
duidelijk? Snapjem??

ik snap het heel goed hoor
maar jij wil die van mij kant niet snappen

waarom moet die schildpad of slang dood voer eten omdat sommige mensen dat naar vinden 
dan moeten zij dus onnaartuurlijk  eten van die mensen
bij zo schildpad is die muis binnen 1 a 2 min weg en dood sneller als bij een slang
 
of het dier nu doodgemaakt word door de mens of dier
dat maak niet uit ,het gaat er toch aan
omdat hun eten is

weet je eigenlijk wel hoe de meeste prooi dieren dood gemaakt worden
met gas is naar en kan mis gaan
tegen de muur gooien  kan mis gaan
in de nek tikken  kan mis gaan
kop en kont pakken de de nek.rug breken  kan mis gaan
dan is het bij de slang   of schildpad sneller  voorbij


maar die topic over  levend of dood voer geven
is overal al uitgebreed aan bod gekomen
op alle forums
en er is een deel mensen die het  naar vinden en het andere deel die er geen probleem in zien
dat zal altijd zo bleven
agnes
 




 

 
 




sorry niet mee eens, jij lijkt mij vrij harteloos agnes! een muis bij de staart nemen en dood kloppen op een steen kan vrijwel niet mis gaan tenzij je een onhandige klungel bent. Waarom dat beestje laten afzien terwijl het zeer eenvoudig anders kan en voor de schildpad geen verschil maakt. En waarom denk jij dat de schildpad dat leuk vind dat ie zijn eten zelf moet doden, de kans dat de schildpad hierdoor verwond geraakt is dan ook reeel!! zou jij graag een koe gaan slachten elke keer als je zin hebt in een beefsteak? En dat de schildpad niet natuurlijk eet is gewoon belachelijk! nogmaals de voedingswaarde wijzigt niet als de muis een minuutje daarvoor werd gedood. en vind jij dat dit snel gaat? de muis word half verzopen en gebeten om daarna halflevend te worden ingeslikt. In de natuur is het al helemaal niet waarschijnlijk dat een bijtschildpad een muis zal vangen! muizen zwemmen niet rond in water en op het land kan die schildpad nooit een gezonde volwassen muis vangen! En ook nogmaal een schildpad in gevangenschap is NIET de natuur, een levende muis in het aquarium gooien die zowiezo kansloos is, is zeker niet de natuur! het is gewoon dieronvriendelijk!! als ex-student dierenverzorger en toekomstig dierenbeschermer (inspecteur tegen verwaarlozing en mishandeling van dieren zowel wilde als in gevangenschap) hoop ik dat ik nooit bij jou zal moeten langskomen, want mensen zoals jij die betrapt worden riskeren een fikse voete en daarenboven in beslag name van ALLE DIEREN IN HUN BEZIT

EN DAT FILMPJE VAN DIE PUPPY DAAR KIJK IK ZELFS NIET NAAR, WANT VAN Z'ON PRAKTIJKEN WORD IK ALLEEN MAAR UITERMATE AGRESSIEF!
 

Gelogd
Agnes
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Berichten: 2271


WWW
« Antwoord #70 Gepost op: 6 Maart 2008, 12:30:43 »

sorry niet mee eens, jij lijkt mij vrij harteloos agnes! een muis bij de staart nemen en dood kloppen op een steen kan vrijwel niet mis gaan tenzij je een onhandige klungel bent. Waarom dat beestje laten afzien terwijl het zeer eenvoudig anders kan en voor de schildpad geen verschil maakt. En waarom denk jij dat de schildpad dat leuk vind dat ie zijn eten zelf moet doden, de kans dat de schildpad hierdoor verwond geraakt is dan ook reeel!! zou jij graag een koe gaan slachten elke keer als je zin hebt in een beefsteak? En dat de schildpad niet natuurlijk eet is gewoon belachelijk! nogmaals de voedingswaarde wijzigt niet als de muis een minuutje daarvoor werd gedood. en vind jij dat dit snel gaat? de muis word half verzopen en gebeten om daarna halflevend te worden ingeslikt. In de natuur is het al helemaal niet waarschijnlijk dat een bijtschildpad een muis zal vangen! muizen zwemmen niet rond in water en op het land kan die schildpad nooit een gezonde volwassen muis vangen! En ook nogmaal een schildpad in gevangenschap is NIET de natuur, een levende muis in het aquarium gooien die zowiezo kansloos is, is zeker niet de natuur! het is gewoon dieronvriendelijk!! als ex-student dierenverzorger en toekomstig dierenbeschermer (inspecteur tegen verwaarlozing en mishandeling van dieren zowel wilde als in gevangenschap) hoop ik dat ik nooit bij jou zal moeten langskomen, want mensen zoals jij die betrapt worden riskeren een fikse voete en daarenboven in beslag name van ALLE DIEREN IN HUN BEZIT

EN DAT FILMPJE VAN DIE PUPPY DAAR KIJK IK ZELFS NIET NAAR, WANT VAN Z'ON PRAKTIJKEN WORD IK ALLEEN MAAR UITERMATE AGRESSIEF!



collin 

hier word netjes gepraat met elkaar  en wij bedriegen mensen niet omdat zij het niet mee eens zijn met jou .

agnes

 


 

« Laatste verandering: 6 Maart 2008, 19:16:33 door Agnes » Gelogd

de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii  
Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad
3.4.3
kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #71 Gepost op: 6 Maart 2008, 12:47:31 »

Ben je wel zeker Collin dat de job van inspecteur de meest geschikte is voor jouw?
Gezien je zelf zegt dat je al uitermate agressief word van een filmpje op internet....
Er zijn nu eenmaal verschillende meningen over het onderwerp, op een forum gaat het er niet om wie wel of geen gelijk heeft (waarheid ligt wellicht ergens in het midden), je kan enkel je eigen mening verkondigen.  Knipoog
Wist trouwens niet dat het voeren van levende muizen kan leiden tot inbeslagname, bestaat hier een wettekst van? Ook diereninspecteurs horen zich aan de wet te houden dacht ik  vraagteken
Persoonlijk kies ik ervoor om ''prooidieren'' niet langer te laten lijden dan STRIKT noodzakelijk dit verschilt van, dier (soort) tot dier...
Wat gedacht van muizengif ? De doodstrijd duurt dan soms een half uur, en mag nochtans vrij verkocht worden.
« Laatste verandering: 6 Maart 2008, 18:27:16 door kurtlippens » Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
fred gaal
Algemene moderator
*****
Offline

Berichten: 3927



« Antwoord #72 Gepost op: 6 Maart 2008, 16:24:22 »

Ben je wel zeker Collin dat de job van inspecteur de meest geschikte is voor jouw?
Gezien je zelf zegt dat je al uitermate agressief word van een filmpje op internet....
Er zijn nu eenmaal verschillende meningen over het onderwerp, op een forum gaat het er niet om wie wel of geen gelijk heeft (waarheid ligt wellicht ergens in het midden, je kan enkel je eigen mening verkondigen.  Knipoog
Wist trouwens niet dat het voeren van levende muizen kan leiden tot inbeslagname, bestaat hier een wettekst van? Ook diereninspecteurs horen zich aan de wet te houden dacht ik  vraagteken
Persoonlijk kies ik ervoor om ''prooidieren'' niet langer te laten lijden dan STRIKT noodzakelijk dit verschilt van, dier soort) tot dier...
Wat gedacht van muizengif ? De doodstrijd duurt dan soms een half uur, en mag nochtans vrij verkocht worden.
100% mee eens.
Een muis zwemt weldegelijk als hij persé naar de overkant wil.
Verder heben wij al meerdere keren controle gehad van jou toekomstige collega,s en die hebben een andere mening als jij, Waarom?
Gelogd
Camilio
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1373



« Antwoord #73 Gepost op: 6 Maart 2008, 18:58:52 »

Vaak is de dierenbescherming niet instaat om mishandelde honden ergens anders te plaatsen door te weinig plaats of omdat ze gewoon weg de honden niet kunnen weghalen. Dus de dag dat ze alle dieren weg gaan halen als er levend aas word gegeven.....
Misschien is het aardig om te vermelden dag Agnes op de dierenambulance zit.....
Als je zo agressief word... Succes dan bij de dieren bescherming...

p.s: Muizen zwemmen wel net als ratten. Ze steken namenlijk zo nu en dan het kanaal hier over...


Gelogd

Horsfieldii 2.5.1
Pardalis 2.2.0
markooij
crewmember
*****
Offline

Berichten: 9845



« Antwoord #74 Gepost op: 6 Maart 2008, 19:31:07 »

Ben je wel zeker Collin dat de job van inspecteur de meest geschikte is voor jouw?
Gezien je zelf zegt dat je al uitermate agressief word van een filmpje op internet....
Er zijn nu eenmaal verschillende meningen over het onderwerp, op een forum gaat het er niet om wie wel of geen gelijk heeft (waarheid ligt wellicht ergens in het midden, je kan enkel je eigen mening verkondigen.  Knipoog
Wist trouwens niet dat het voeren van levende muizen kan leiden tot inbeslagname, bestaat hier een wettekst van? Ook diereninspecteurs horen zich aan de wet te houden dacht ik  vraagteken
Persoonlijk kies ik ervoor om ''prooidieren'' niet langer te laten lijden dan STRIKT noodzakelijk dit verschilt van, dier soort) tot dier...
Wat gedacht van muizengif ? De doodstrijd duurt dan soms een half uur, en mag nochtans vrij verkocht worden.
Controle hoe dat zo? Hoe weten ze dat je dieren houdt? Is dit in Nederland of Belgie?
100% mee eens.
Een muis zwemt weldegelijk als hij persé naar de overkant wil.
Verder heben wij al meerdere keren controle gehad van jou toekomstige collega,s en die hebben een andere mening als jij, Waarom?

Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 Omhoog Print
 
« vorige volgende »
Ga naar:  
Recent
[14 Oktober 2023, 17:31:00]

[ 2 Juli 2023, 13:50:40]

door Tom O.
[17 Juni 2023, 17:17:05]

[ 5 April 2023, 10:13:02]

door Wally
[16 Maart 2023, 09:45:27]

door Tom O.
[25 Januari 2023, 10:56:36]

door Dick
[11 Januari 2023, 17:21:48]

door TORO
[ 8 Januari 2023, 19:20:45]

door wim 2
[26 December 2022, 09:47:49]

door Marnix
[ 8 Oktober 2022, 13:24:50]

door andy_05
[26 Juli 2022, 15:11:36]

[15 Mei 2022, 14:37:23]

door Rikke
[21 April 2022, 19:43:36]

door Rikke
[29 Maart 2022, 21:10:06]

door andy_05
[27 Maart 2022, 09:31:08]

[ 5 Maart 2022, 19:05:31]

door TORO
[20 Februari 2022, 22:35:07]

door andy_05
[20 December 2021, 18:37:20]

door Rikke
[17 December 2021, 20:16:46]

door nielo
[ 4 November 2021, 21:38:45]

door Rikke
[ 6 Juli 2021, 11:10:44]

[ 1 Juli 2021, 16:49:53]

door Phil
[29 Juni 2021, 16:49:35]

door Dick
[27 Februari 2021, 19:46:28]

door Niels30
[24 Februari 2021, 11:39:52]

[22 Februari 2021, 17:16:02]

door nielo
[13 November 2020, 18:47:56]

door Lisa
[21 Augustus 2020, 19:19:58]

door Liene
[ 2 Augustus 2020, 17:00:34]

door Rikke
[27 Juli 2020, 13:48:55]

door eniya
[ 3 Juli 2020, 21:41:09]

[24 Mei 2020, 19:55:50]

[ 6 Mei 2020, 08:53:27]

door Rikke
[26 April 2020, 15:37:12]

door Rikke
[13 April 2020, 13:35:34]

door Liene
[ 8 April 2020, 17:02:25]

door Rikke
[30 Maart 2020, 11:10:26]

door Caline
[27 Maart 2020, 17:40:09]

door Rikke
[27 Maart 2020, 12:15:10]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Mei 2024, 01:34:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
geregistreerde leden
Totaal aantal leden: 3388
Laatste: tjvkooten
Statistieken
Totaal aantal berichten: 172831
Totaal aantal topics: 14134
Vandaag Online: 491
Ooit Online: 3488
(28 December 2022, 15:34:03)
Gebruikers Online
Gebruikers: 0
Gasten: 474
Totaal: 474
Artikelen

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Black22 / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.119 seconden met 25 queries.