annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Gepost op: 8 Oktober 2010, 19:30:55 » |
Er was nog lege ruimte in het "schildpaddenhok" en het is natuurlijk zonde om die niet te benutten. Dus na met manlief..... .....staan er in de garage sinds kort 2 nieuwe bakken van 120x60x50 dus ik heb weer wat te knutselen de komende weekenden. Ik ben van plan om eens op een andere manier een achterwand te gaan maken. Wordt vervolgt.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Oktober 2010, 19:50:02 » |
Dus na met manlief..... Hmmm, kan je vanalles bij voorstellen Maar idd wat heb je een lieve man, hij zal ook wel inzien dat de hobby veel voor je betekend, en net als wij benieuwd zijn wat je nu weer in elkaar gaat knutselen Ik ben van plan om eens op een andere manier een achterwand te gaan maken. Wordt vervolgt.
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 8 Oktober 2010, 19:57:48 » |
Dus na met manlief..... Hmmm, kan je vanalles bij voorstellen Maar idd wat heb je een lieve man, hij zal ook wel inzien dat de hobby veel voor je betekend, en net als wij benieuwd zijn wat je nu weer in elkaar gaat knutselen Kurt toch.... ik bedoelde bidden en smeken. En ja, ik heb een fantastische man. Het scheelt dat hij ook een hele leuke hobby heeft, we kunnen heel goed begrip opbrengen voor elkaars "gekte" Ik ga voor de verandering eens niet aan de gang met piepschuim en expoy. Eens kijken hoe dat uitpakt. Foto´s volgen als ik de eerste opzet klaar heb.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 8 Oktober 2010, 20:47:28 » |
Kurt toch.... ik bedoelde bidden en smeken. Dan heb je heel hard je best gedaan, ineens twee nieuwe bakken. Weet je al wat voor soort(en) je erin wil houden ?
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 8 Oktober 2010, 23:37:49 » |
Weet je al wat voor soort(en) je erin wil houden ?
Nakweek Pelusios carinatus van ondergetekende. Alleen Annieka weet dat zelf nog niet. Dat heb ik geregeld met "manlief". Het moest nog een verrassing blijven, maar nu moest ik het wel vertellen.....
|
|
|
|
Nanne
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Oktober 2010, 08:32:50 » |
En ja, ik heb een fantastische man. Het scheelt dat hij ook een hele leuke hobby heeft, we kunnen heel goed begrip opbrengen voor elkaars "gekte" Ik ga voor de verandering eens niet aan de gang met piepschuim en expoy. Eens kijken hoe dat uitpakt. Foto´s volgen als ik de eerste opzet klaar heb. [/quote] Ben al benieuwd wat erin komt! Hier is het ook zo, ik zaag en klaag niet over zijn hobby en hij niet over de mijne
|
Kinosternon baurii nakweek verkrijgbaar
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 9 Oktober 2010, 09:43:34 » |
Kurt toch.... ik bedoelde bidden en smeken. Dan heb je heel hard je best gedaan, ineens twee nieuwe bakken. Weet je al wat voor soort(en) je erin wil houden ? Ja, sterker nog......ze poedelen hier al rond. Ze zijn nog wel klein, maar je kunt maar alvast een bak klaar hebben staan toch? Weet je al wat voor soort(en) je erin wil houden ?
Nakweek Pelusios carinatus van ondergetekende. Alleen Annieka weet dat zelf nog niet. Dat heb ik geregeld met "manlief". Het moest nog een verrassing blijven, maar nu moest ik het wel vertellen..... Nu val je door de mand...Mathijs houd namelijk helemaal niet van aardappels. Maar ik wel hoor! Als je die beestjes nou eens leert om in winterslaap te gaan....
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 9 Oktober 2010, 09:54:31 » |
Ja, sterker nog......ze poedelen hier al rond. Dan weet ik genoeg en zal ik er niet langer over doorZAGEN.... Als je die beestjes nou eens leert om in winterslaap te gaan....
Temperaturen tot 20 ºC kunnen ze wel aan....
|
|
|
|
BertS
Stigmochelys pardalis
Netherlands
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 9 Oktober 2010, 11:59:17 » |
Dat zijn twee mooie bakken!
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 9 Oktober 2010, 17:36:05 » |
Ja, sterker nog......ze poedelen hier al rond. Dan weet ik genoeg en zal ik er niet langer over doorZAGEN.... Als je die beestjes nou eens leert om in winterslaap te gaan....
Temperaturen tot 20 ºC kunnen ze wel aan.... je mag zagen zoveel je wilt, maar die bedoel ik niet. Het wordt hier ´s winters gemiddeld 13 graden, met uitschieters naar 10 graden. Ik denk dat je krieltjes dat niet gaan waarderen. Misschien als ik ze goed inpak en een sjaal en handschoentjes geef.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 9 Oktober 2010, 17:48:16 » |
...maar die bedoel ik niet. Vertel, vertel, vertel!!!!!
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 9 Oktober 2010, 20:21:34 » |
...maar die bedoel ik niet. Vertel, vertel, vertel!!!!! Ik denk dat je, wanneer je de opzet van de bak ziet, het wel kunt raden. Nog even geduld.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Oktober 2010, 20:34:40 » |
...opschieten....
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 9 Oktober 2010, 20:38:28 » |
...opschieten.... Het mag duidelijk zijn dat we heel erg nieuwsgierig zijn op de vorderingen en de hints daarvan...... Is er in voorgaande project inmiddels al rond lopend leven ?
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 10 Oktober 2010, 10:32:29 » |
...opschieten.... Het mag duidelijk zijn dat we heel erg nieuwsgierig zijn op de vorderingen en de hints daarvan...... Is er in voorgaande project inmiddels al rond lopend leven ? Helaas nog niet. Maar geduld is een schone zaak, zeker voor deze hobby.....er zal vast wel eens mooie nakweek aangeboden gaan worden.
|
|
|
|
|