Weinig op aan te merken hoor.
De lichtintensiteit bij de grote boettgeri man zou wat hoger kunnen (meer lampen, bijv TL, erboven).
Voor een tijdelijke bak is het prima.
Persoonlijk zou ik nog iets erin leggen waar het zich onder kan verstoppen... In geval van jouw tijdelijk geïmproviseerd verblijf zou je bijvoorbeeld een klein kartonnen doosje ondersteboven kunnen plaatsen, waarin je aan 1 zijde een halfronde opening hebt geknipt.
Bij de kleine diertjes heb je dat wel perfect in orde
Het dier gedraagt zich naar jouw idee volkomen normaal, eet goed, is alert... Dan lijkt het mij niet nodig om met spoed richting een DA te snellen.
Hou het wel in de gaten.. weeg het diertje 1x per 2 weken en kijk of er weer gewichtstoename waarneembaar is.
Hou daarbij ook de mestconsistentie in de gaten... Indien de mest wat slap / waterig / slijmerig is, zou het dier last kunnen hebben van parasieten. Dat zou ook de onlangs waargenomen gewichtsafname kunnen verklaren.
Mocht het dier toch gaan verzwakken, inactief worden, eetlust verliezen, slappe mest gaan produceren, dán adviseer ik je wel om het z.s.m. even na te laten kijken.