snapingmata
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 29 Juli 2010, 09:00:15 » |
In die doos waren er 12 eieren waarvan 7 uitgekomen, 1 aan het uitkomen, 1 onbevrucht en 3 die voor volgende week zullen zijn. Dus geen 100% In de andere doos zitten op het eerste zicht 2 onbevruchte eieren.
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 29 Juli 2010, 20:36:14 » |
Ik heb Bart nog horen zeggen, "als het met deze soort niet lukt met kweken stop ik ermee", gelukkig loopt het als een trein....
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 29 Juli 2010, 20:56:55 » |
Dat klopt, het zij er bijna 8 er zit al een kopje en een pootje uit het ei. In het ei er naast van 25/05 zit ook al een barst over de lengte.
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
NicWill
Algemene moderator
Belgium
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 29 Juli 2010, 21:13:26 » |
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 19 Augustus 2010, 09:56:55 » |
Ik denk dat er dit jaar veel odoratusjes zullen zijn. Het resultaat van dit jaar is hier in ieder geval al goed te noemen, de eerste doos is leeg en in de tweede komen er nu ook al 2 uit.
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 19 Augustus 2010, 15:46:27 » |
Ik denk dat er dit jaar veel odoratusjes zullen zijn. Het resultaat van dit jaar is hier in ieder geval al goed te noemen, de eerste doos is leeg en in de tweede komen er nu ook al 2 uit. Knap resultaat Bart, je gaat er in ieder geval een hele boel hebben!
|
|
|
|
Kurma
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 19 Augustus 2010, 17:48:38 » |
de eerste doos is leeg en in de tweede komen er nu ook al 2 uit.
Hmm, die incubatordozekes leveren schoon schildpadjes op.
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 19 Augustus 2010, 17:59:36 » |
de eerste doos is leeg en in de tweede komen er nu ook al 2 uit.
Hmm, die incubatordozekes leveren schoon schildpadjes op. Ja, dat klop ze houden mooi hun luchtvochtigheid. Ik denk dat ik dit weekend nog wat deksels ga boren dan staan er klaar voor de salvinii's en de claudiusen.
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 3 September 2010, 11:18:59 » |
Nog even een update: Nog 4 eieren van 04/07 in de broedstoof dus ik denk volgende week. Dan zullen er hier dit jaar 24 odoratusjes zijn bij gekomen.
|
|
|
|
Nanne
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 3 September 2010, 11:30:20 » |
Amai, da's super zeg! Proficiat!! Hoe zoek je dan voor zoveel schildpadjes een nieuwe thuis?
|
Kinosternon baurii nakweek verkrijgbaar
|
|
|
marion
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 3 September 2010, 12:27:33 » |
Heel mooi resultaat! Mooie foto ook van al die kleintjes.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 3 September 2010, 13:37:10 » |
Hardstikke leuk, denk best waneer je het de tijd geeft en geen haast hebt met wegdoen dat je leuke adressen vindt, modders blijven populaire mooie beginners diertjes.
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 3 September 2010, 14:14:14 » |
Amai, da's super zeg! Proficiat!! Hoe zoek je dan voor zoveel schildpadjes een nieuwe thuis?
Ik denk nog niet aan een nieuwe thuis, alles op zijn tijd. Als er iemand er zoekt dan zien we wel.
|
|
|
|
|