D-magic
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 19 April 2010, 22:37:07 » |
Die koppen van die dieren met die glimlach en die grote nieuwsgierige ogen Echt he Ferry, Niet van zulke foto's plaatsen aub
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 19 April 2010, 22:53:18 » |
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 19 April 2010, 22:58:07 » |
Ferry, Mijn vriendin ziet me al weer aankomen Ook de aardappellen worden iets te groot voor mij, helaas. Ondanks dat ze nog van die geweldige koppen, ogen en glimlachjes hebben.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 19 April 2010, 23:02:46 » |
Ferry, Mijn vriendin ziet me al weer aankomen Ook de aardappellen worden iets te groot voor mij, helaas. Ondanks dat ze nog van die geweldige koppen, ogen en glimlachjes hebben. Pelusios castanoides, de onderste van de 2 foto's, blijven een stuk kleiner dan P. castaneus en halen amper de 20 cm. Ook zijn ze over het algemeen genomen "fragieler" dan P. castaneus.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 19 April 2010, 23:03:53 » |
Engnek die Ferry met zijn plaatjes
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 19 April 2010, 23:31:06 » |
blijven ontzettend mooie dieren!!
|
1.2.0. Kinosternon baurii
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 20 April 2010, 18:42:03 » |
Ferry, Mijn vriendin ziet me al weer aankomen Ook de aardappellen worden iets te groot voor mij, helaas. Ondanks dat ze nog van die geweldige koppen, ogen en glimlachjes hebben. Pelusios castanoides, de onderste van de 2 foto's, blijven een stuk kleiner dan P. castaneus en halen amper de 20 cm. Ook zijn ze over het algemeen genomen "fragieler" dan P. castaneus. Dit heb ik niet gelezen
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 20 April 2010, 19:07:50 » |
Donny bekeerd , begint naar waterdieren kijken. het word nog wel eens wat met die Brabanders! Ik snap je wel, het zijn echt ontzettend mooie dieren!!
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 20 April 2010, 19:28:05 » |
Donny bekeerd , begint naar waterdieren kijken. het word nog wel eens wat met die Brabanders! Ik snap je wel, het zijn echt ontzettend mooie dieren!! John, Ik moet je helaas teleurstellen, ik woon alleen maar in brabant maar ben een echte stedeling Maar het zijn echt schitterende dieren. Wie weet ooit in de toekomst, op dit moment heb ik het zo druk met werk en het huis wat we gaan kopen (als het tenminste een keer gebouwd gaat worden) dat ik nog net tijd heb om de schildpadden die ik nu heb goed te verzorgen.
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 20 April 2010, 19:49:55 » |
Nouja je bent je leven aan het beteren, bent naar het zonnige zuiden (al valt dat vandaag tegen hier) verhuist, aan het kijken naar waterschildpadden. Je komt er wel haha:P
Maar straks dus meer ruimte, betekend een heuse schildpadden dierentuin over een paar jaar aan de overkant van de maas.
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: 20 April 2010, 20:09:04 » |
Hoe was het?
Zeer leerrijk, ik heb zelfs mensen leren kennen die Pelusios kweken.
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 20 April 2010, 20:24:54 » |
zeer spijtig alleen dat de landdagen altijd op zaterdag vallen :S Dan kan ik niet (werk..) Jammer!
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: 20 April 2010, 20:34:36 » |
zeer spijtig alleen dat de landdagen altijd op zaterdag vallen :S Dan kan ik niet (werk..) Jammer!
En je kan nooit een zaterdag vrij plannen, moet ik ook.
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 20 April 2010, 20:46:52 » |
Ja moet wel kunnen. Maar net zoals deze keer, heb de afgelopen tijd zo veel vrij moeten vragen op zaterdag dat zowel ik als mijn collega die daar voor in moet vallen daar niet vrolijk van word. Zondag was makkelijker geweest
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 20 April 2010, 21:03:51 » |
Ja moet wel kunnen. Maar net zoals deze keer, heb de afgelopen tijd zo veel vrij moeten vragen op zaterdag dat zowel ik als mijn collega die daar voor in moet vallen daar niet vrolijk van word. Zondag was makkelijker geweest Snap ik, maar mijn najaarslanddag staat al vrij geplant.
|
|
|
|
|