markooij
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 13 Februari 2010, 18:50:09 » |
Squama is ook wel een winkel welke een uitzondering is qua aanbod van dieren dan andere reptielen winkels heb ik het idee.
|
|
|
|
sniper
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 13 Februari 2010, 19:05:06 » |
Squama is ook wel een winkel welke een uitzondering is qua aanbod van dieren dan andere reptielen winkels heb ik het idee.
als ge kijkt op hun website ziet je meteen het verschil met andere winkels. Aanbod is veel groter. Heb ooit op forum gelezen dat er in Parijs ook een winkel is met een groot aanbod van schildpadden. Maar zoals reeds zei, liever een nakweek zoeken.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Februari 2010, 19:11:14 » |
Het aantal dieren op de site is niet het aanbod geloof ik alleen waar groen tekentje bij staat. In parijs inderdaad ook soortgelijke winkel. Alleen die neemt zijn dieren mee af naar beurzen geloof deze zaak niet?
Welke soort zoek je precies?
|
|
|
|
duc996
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 13 Februari 2010, 20:52:11 » |
Het aantal dieren op de site is niet het aanbod geloof ik alleen waar groen tekentje bij staat. In parijs inderdaad ook soortgelijke winkel. Alleen die neemt zijn dieren mee af naar beurzen geloof deze zaak niet?
Welke soort zoek je precies?
hey markooij, was een tijdje zoet met topic over eetgewoontes. Vandaar mijn laat antwoord hoor ... Ik zoek nog eigenlijk verschillende soorten, meer waterschildpadden sternotherus carinatus picta belli clemmys guttata cuora trifaciata ( deze vrees ik dat het zo goed als onmogelijk is )
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 13 Februari 2010, 20:56:50 » |
Picta belli is in opvang als je Cindy (nickname Skip) een mailtje stuurt voor info. kun je mischien enkele diertjes adopteren onder ESF contract.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Februari 2010, 21:02:35 » |
voor de soorten die je zoekt zal vast nakweek zijn de laatste soort ken ik niet. Kijk eens op www.nbsv.nl vraag en aanbod
|
|
|
|
|
sniper
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Februari 2010, 21:15:40 » |
Dank u wel Markooij en hansm. Ik zal eens kijken ... Markooij, heb ge die foto's al gezien op topic eetgewoonte... jakjak
|
|
« Laatste verandering: 13 Februari 2010, 21:24:12 door sniper »
|
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 13 Februari 2010, 21:36:22 » |
Dank u wel Markooij en hansm. Ik zal eens kijken ... Markooij, heb ge die foto's al gezien op topic eetgewoonte... jakjak Helaas wel ja. Waarom de vraag ?
|
|
|
|
sniper
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 13 Februari 2010, 21:46:44 » |
Dank u wel Markooij en hansm. Ik zal eens kijken ... Markooij, heb ge die foto's al gezien op topic eetgewoonte... jakjak Helaas wel ja. Waarom de vraag ? Nee, omdat het echt gruwelijke foto's zijn.
|
|
|
|
duc996
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 13 Februari 2010, 22:05:14 » |
bedankt voor de reaktie. Ik zal eens kijken. Blijkbaar zijn er nog die op zoek zijn naar druppeltjes en chrysemys picta belli ( zoals de sniper).
|
|
|
|
duc996
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 13 Februari 2010, 22:07:40 » |
Picta belli is in opvang als je Cindy (nickname Skip) een mailtje stuurt voor info. kun je mischien enkele diertjes adopteren onder ESF contract.
hansm. Bedankt voor de reaktie hé. Ik zal eens mailen naar haar. grts
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 13 Februari 2010, 22:28:16 » |
Ja moet je doen er zijn kort geleden zoiets van 200 picta bellii babies in beslag genomen, en er zijn nog dieren hiervan die geplaatst kunnen worden, meerdere hier hebben daar al aan mee gewerkt bv Barbara, en je vindt hier wel foto's.
|
|
|
|
duc996
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 13 Februari 2010, 22:35:48 » |
Ja moet je doen er zijn kort geleden zoiets van 200 picta bellii babies in beslag genomen, en er zijn nog dieren hiervan die geplaatst kunnen worden, meerdere hier hebben daar al aan mee gewerkt bv Barbara, en je vindt hier wel foto's.
AMAI 200 bb in beslag genomen? Het is toch erg hé. Zal zeker eens kijken want plaats heb ik hier genoeg. Niet dat ik in een groot huis woon, maar heb zeer veel ruimte voor mijn hobby.
|
|
|
|
|