Hans bij het NOP in veldhovenis het allemaal met een sisser afgelopen, alleen ik heb mijn bedenkingen bij het "onpartijdig" onderzoek door een ex direkteur van een dierentuin. De betreffende dierentuin heeft al zijn kromsnavels naar het NOP gedaan en het NOP heeft ook weer dieren naar de desbetreffende terug gedaan. Wat heet onpartijdig. Over de Oliemeulen dat is al jaren armoe troef maar zoals al is opgemerkt niemand doet er iets aan, Wat mij betreft mag deze instelling gesloten worden qua veiligheid gifslangen huisvesting versus bezoekers en ophet punt dierenwelzijn. Verblijven die te goor zijn om bekeken te worden, zoals zonnen pitten in een verblijf met witoor oestities, lijkjes in het verblijf van de Caracal, landschildpadden en andere kleine zoogdieren in een modderbak met verse en verotte appels.
Bedank Wim, ik geloof ook dat het de tweede keer was dat zo'n onderzoek nodig was, waren al eerder problemen kijk ongelukken kunnen altijd gebeuren maar dat zoals verteld wordt een hele groep apen overleed aan een overstroming van een wc
vindt ik echt rare fout/ongeluk.
En er heel weinig controle is op waar wat blijft en mee is gebeurt kan eigenlijk echt niet.
Ik heb net op google inderdaad gevonden dat verder "'onderzoek"' niet nodig was, door raport van Ex directeur, was wel verbaast dat notebene NOP zelf gevraagd heeft aan deze man om dat onderzoek voor hun te doen, en mischien duidelijker als het iemand was die in iedergeval onafhankelijk van hun was geweest.
Ben benieuwd of er ook verbeteringen zijn aangebracht wat betreft voer en drinkwater verversing in het weekend, dat er te weinig mensen rondlopen was daaar ook mede-oorzaak van.