markooij
|
|
« Gepost op: 27 Augustus 2009, 23:39:37 » |
Op MP zag ik een advertentie van een pardalis 4 jaar oud en iets minder dan een kilo. Bij elke advertentie reageer ik om welk geslacht het gaat en om een foto van het plastron. Bij navraag bij Kurt bleek dit wel eens een vrouw te zijn. Dier is redelijk mooi opgegroeid maar heeft wel een schild anomalitie maar goed jammer dan niks aan te doen schoonheid is leuk maar mag niet alles uitmaken zolang dier er geen hinder van heeft. Zondag ga ik het dier ophalen.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Augustus 2009, 10:29:02 » |
Gefeliciteerd Martijn, ik ben benieuwd naar het dier
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Augustus 2009, 11:07:35 » |
Gefeliciteerd Martijn, ik ben benieuwd naar het dier Ben ook erg benieuwd ja hoe en wat Blij dat het een vrouw is die in het clubje past.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Augustus 2009, 13:09:30 » |
Toch eindelijk een dame gevonden Wanneer ga je haar ophalen? Weet je in ieder geval zeker dat je toch 1 dame hebt.
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Augustus 2009, 13:47:20 » |
Toch eindelijk een dame gevonden Wanneer ga je haar ophalen? Weet je in ieder geval zeker dat je toch 1 dame hebt. Zondag in Eindhoven
|
|
|
|
marion
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Augustus 2009, 16:38:32 » |
Proficiat zeg! Leuk voor je. Dan rijd je zeker via tilburg terug? ............................haha dan kan ik ze ook bewonderen.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 28 Augustus 2009, 17:34:23 » |
Oh via tilburg ja geen flauw idee hoe ik moet rijden is dat de korste route vanuit den haag ? Dan zou ik hem je graag laten zien ja en niet alleen om die rede jouw dieren wil ik ook wel zien
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 29 Augustus 2009, 15:33:58 » |
Vandaag een bak opgehaald van 140 bij 50 waar het dier morgen de eerste 2 maanden in zal verblijven.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 29 Augustus 2009, 15:45:10 » |
Dat is een leuk formaat voorlopig.
Hoe groot is het dier eigenlijk?
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 29 Augustus 2009, 15:47:44 » |
Dat is een leuk formaat voorlopig.
Hoe groot is het dier eigenlijk?
20 cm vertelde hij dus ze kan de komende twee maanden vooruit als hierna de ontlasting twee maal goed is gaat ze bij de andere twee in de 2 bij 1 bak en komen in het 140 bij 50 bak de uromastyxen
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 29 Augustus 2009, 15:56:46 » |
20 cm vertelde hij dus ze kan de komende twee maanden vooruit als hierna de ontlasting twee maal goed is gaat ze bij de andere twee in de 2 bij 1 bak en komen in het 140 bij 50 bak de uromastyxen Dan zal ze inderdaad voorlopig die 2 maanden wel goed zitten inderdaad Uromastyxen?? Vertel
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 29 Augustus 2009, 16:06:32 » |
20 cm vertelde hij dus ze kan de komende twee maanden vooruit als hierna de ontlasting twee maal goed is gaat ze bij de andere twee in de 2 bij 1 bak en komen in het 140 bij 50 bak de uromastyxen Dan zal ze inderdaad voorlopig die 2 maanden wel goed zitten inderdaad Uromastyxen?? Vertel Heb een koppel occelata's al een paar maanden Wildvang beide volwassen. Eitjes gehad maar niet uitgekomen vanwege stress wel embryo ontwikkeling. Volgend jaar beter
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Augustus 2009, 16:11:16 » |
Heb een koppel occelata's al een paar maanden Wildvang beide volwassen. Eitjes gehad maar niet uitgekomen vanwege stress wel embryo ontwikkeling. Volgend jaar beter Geweldig zeg Martijn, zijn echt geweldig mooie beesten vindt ik, maar dat wist je ook al he.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Augustus 2009, 16:16:39 » |
Mannetjes zijn parchtig manntje hier is nog wat schuw de dame is zo brutaal als wat eet gewoon uit je hand zo niet in je vinger en dat na drie maanden echt mooi. Mannetje komt nog wel. en ze zijn al twee keer verveld.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 29 Augustus 2009, 16:23:45 » |
Dat is toch goed nieuws dat de dieren goed verveld zijn en dat de dame al gewoon uit je hand eet. Vooral voor wildvang dieren
|
|
|
|
|