Ziet er op zich goed uit. Ga je er grieken in laten overwinteren (gezien het onderwerp waarschijnlijk) of wil je het gebruiken voor een rust?
In mijn schuurtje vriest het in de winter, geen verwaring aanwezig, in jouw schuurtje niet? Ik zou bang zijn dat de temperatuur te erg schommelt (door opwarming van het schuurtje bij zonnige winterdagen) waardoor ze uithongeren of dat ze het het risico lopen op doodvriezen. De tempex in de kist zal snelle temperatuurschommelingen opvangen, maar het houdt de vorst bijv. niet tegen volgens mij...
Waarom wil je de dieren niet in een koelkast laten overwinteren? Mijn griek van 2003 overwintert vanaf 2005 in de groentenla van mij koelkast in een pan tussen een aantal zachte doeken. Erg constante temperatuur. Doordat de koelkast vaak open gaat is er ook voldoende zuurstof en is makkelijk te controleren of alles goed gaat. Voor meerdere dieren zal je een aparte koelkast nodig hebben, anders past je pak melk er w.s. niet meer bij...
Zet die niet in een schuur of iets dergelijks waar het vriest, dan gaat een evt. vriesgedeelte dooien en gaat een koelgedeelte vriezen. In een verwarmde ruimte werkt het perfect...