je kan altijd fotos plaatsen dat is geen probleem lijk mij .
We weten niet waar je woont dus ze zullen echt niet op de stoep staan nl en be is tegroot om uit tezoeken waar iedereen woont als je geen aderes heb .
En ik vind je moet van andermans spullen af blijven .
Daar heb die geene hard voor moeten werken en voor moeten sparen .
Je doet een ander erg pijn mee het emotinelen waarden .
Dus AF BLIJVEN .
Ik ben het er mee eens dat mensen van andermans spullen af moeten blijven maar helaas werkt dat niet meer zo in de tijd dat we nu leven.
Het is jammer dat het bij ons niet zo werkt als in de VS, als iemand op jou terrein komt dat hem er af mag slaan.
Indien er iemand bij mij thuis inbreekt terwijl ik thuis ben, dan sla ik diegene sowieso uit mijn huis
Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen alle schildpadden wilt laten zien op internet, ik zelf zou het persoonlijk wel doen om het gewoon te delen met anderen.
Sommige mensen kunnen heel veel met alleen een IP adres, helaas.
Moet je mee uit kijken he D. reactie snap ik. Als ik een inbreker betrapt en mijn hond pakt hem en verwond hem wat mijn schatje zowieso doet ben ik de lul als die inbreker blijvende schade oploopt.
Zelfde voor uit je huis slaan. vergeet dan niet vervolgens even hard met je hoofd tegen de zijkant van de deur te lopen zodat jij ook iets eraan overhoudt om te zeggen dat hij jouw aanviel.
Heb meerdere verhalen gehoord dat degene die zijn eigendommen met logisch geweld er juridisch slechter vanaf komt dan de inbreker.
En ach als iemand echt wil lukt het hem toch wel. Dan moet je op een onbewoond eilnad gaan wonen of booby traps neerleggen in je huis maar ja dat geeft zo'n rotzooi als zo'n ding af gaat.