Het grootste dier van mijn nieuwe groep heb ik al bij mijn oude groep gezet. Het dier is iets groter dan het grootste dier van die groep.
Reptielenarts had dit dier twee keer volledig onderzocht en hij kende het dier ook van de vorige eigenaar. En hij vond dat het geen enkel risico inhield om dit dier er al bij te plaatsen. Dier is heel stevig aan het groeien en had twee maal niets van wormen of flagelaten in zijn mest. En de schimmel op het buikschild was volledig hersteld.
Ik had al gemerkt dat hij nogal op een manier van "hier ben ik" door de bak liep en eigenlijk toch wel veel interesse betoonde in het andere grootste dier.
Vandaag had ik ze allemaal een badje gegeven en ze daarna verrrast met goeie sproeibeurt met lauw water. Meneer liep heel hoog op zijn poten door de bak en liet voor de eerste keer af en toe zijn geslacht zien. Het is absoluut nog zo geen reuzenchampignon zoals bij een volwassen radiata maar hij liep er toch op een puberale manier mee te showen.
Foutje verbeterd. Stond sulcata. Is echt wel reusachtig bij volwassen radiata's. Bij sulcata's minder dacht ik.