Dat is alles goed mogelijk en ik wil je ook niet zeggen dat het fout of goed is. Ik ken het niet en als ik lees dat je er een verwarmingsplaat of kabel onder heb liggen, krijg ik weer verder mijn twijfel of het goed is. Een vloerverwarming is het onnatuurlijkste wat je bedenken kan, een dier gaat altijd dieper de grond in om koelte te zoeken, bij jouw vind het een warmtebron. Nogmaals ik wil de kweker niets voorschrijven maar de tijden hebben zich veranderd en ook de wetenschap omtrend de houding en verzorging der dieren. Ik ben ook geen 20 meer, maar als je de nieuwste literatuur leest dan kom je wat anders tegen. Ik bedoel hiermee, ik verstuur ook geen brieven meer met de post(nauwelijks) maar alles gaat per e-mail.
Hoi Lamberto
Hier sluit ik me bij aan, bij R Vlaeminck is de tijd blijven stilstaan...
De hobby is erg aan veranderingen onderhevig, up to date blijven is dus de boodschap...
Beste schakel je de vloerverwarming dus uit en breng je een voldoende dikke laag bodembedekking aan, zodat het dier zich kan ingraven en zijn natuurlijke gedrag kan laten zien.
Ook met dit weer kunnen ze in een aangepaste huisvesting best buiten gehouden worden, nog steeds de beste manier.
Op het forum heerst een kritische kijk op alles, net hieruit kan je leren, het went wel
Vragen staat vrij, daarvoor is het forum er, dus...aarzel niet als je met vragen zit.