Hoi Hans
Ik ben iedere keer bij het leggen bij het vrouwtje gebleven maar nu moet ik zeggen dat zij zich er niets van aantrekt wat er om haar heen gebeurt.
Maar het mannetje blijft wel altijd in haar buurt en probeert je uit haar buurt te houden.
Ik heb de legplaats afgemaakt met net een doorgang dat het vrouwtje er doorheen komt en het mannetje niet,want anders laat hij haar niet met rust.
Bij het laatste legsel heb ik veel fotos gemaakt en toen ben ik achter haar gaan zitten op mijn knie,waarop het mannetje aankwam en mij in mijn been heeft gebeten.
Ik kan je wel vertellen dat ik wel even gejodeld heb en een beetje gevloekt.
Ons mannetje is heel erg territoriaal ,want als er vreemde mensen komen komt hij echt grommend op je af gestormd en probeert je tegen je enkels te stoten.
De legsels wat zijn uitgekomen hebben we er 10 van verkocht en ik heb er nog 25,Maar ik ben heel erg kieskeurig naar de mensen waar ze naar toe gaan(misschien wel te)
Groetjes
Klinkt echt super die territoriale man daar moet je een keertje een filmpje van maken, wil graag dat grommen en op je afstormen horen/zien (mocht hij dan bijten , nou ja ook interesant gedrag
)
Als ik het goed heb is dit dus het mannetje en vrouwtje uit Porugal waar je nu over verteld.
Weet jij weer waar deze afkomstig van zijn is dit wildvang of gekweekt in Portugal?
Goed te horen dat je kieskeurig bent met nieuwe eigenaren, dat begrijp ik goed