Hier ben ik het ook echt helemaal mee eens. Dit is overigens bij meer kwekers hier op het forum
idd, zoals meerdere kweekers hier, geen persoonlijke ervaringen mee, maar ik twijfel er niet aan
Wat een prachtige foto's!
Ik heb er echt van zitten genieten..
Ook je terrarium is werkelijk schitterend! Nu heb ik een paar vraagjes aan je, ik krijg maandag een nieuw terrarium voor mijn 2 dames (ook 2 carbonaria's) het terrarium wordt 3x1x1..
Heb je misschien nog tips voor de inrichting? Wat gebruik jij als ondergrond? Ik zie 2 verschillende ondergronde bij het water en bij de planten.. Ook vroeg ik me af of de planten allemaal echt zijn? Zo niet waar koop jij dan je nepplanten?
Alvast bedankt!!
Groetjessss Marley
Wij gebruiken cocopeat en aubiose als ondergrond, dit bevalt ons zeer goed en hebben dan ook nooit iets anders gebruikt dan aubiose.
We gebruiken dit voor onze 3 bakken (carbonaria's en elegansen)
De planten zijn nep, deze zijn zo makkelijk te reinigen. Deze maken we vast met behulp van zuignappen.
Ze komen uit 'Kennes te Lier' en uit 'Floraworld te berlaar' (deze heeft enkel nepplanten, en zijn wat duurder)
Ik zou vooral zorgen voor voldoende schuilplaatsen, ook al richt je je bak zo goed mogelijk in,
Eens je dieren erin zitten verander je toch nog wat hoor, was hier ook zo.