idd mooie foto reportage
die varanen vindt ik echt geweldig
wel jammer dat je vaak je hoofd moet draaien, mja dat maken de foto's van de diersoorten goed
Tjah, als ik da ook nog is moest gaan draaien... dan draait ge maar u scherm , doeget gene zeer aan u hoofd
ik zou zeggen, moesten het er niet zoveel zijn, zou ik ze speciaal voor u nog eens gedraaid posten, maar toch maar niet
het is niet om roet in het eten te gooien , maar ten eerste is het geen zoo maar een opvangcentrum die kweken
(waarom is het dan een opvangcentrum ) ? de dipsochelyssen zijn aangekocht ,en dit is niet echt een opvangcentrum om een voorbeeld aan te nemen , zeker niet bij de slangen , en de schildpadden heb ik ook mijn twijfels , en zeker heb ik mijn twijfels bij sommigen die er werken !!
groot is het , maar daar houd het op .
De titel is 'Reptielenzoo Iguana', dan zouden ze deze moeten veranderen.
Mooie foto reportage. geeft mooie impressie van de dieren die ze daar hebben.
Je zal je vast niet verveeld hebben daar.
Die Gilamonster volgens mij op de eerst efoto's zijn echt machtige beesten. Zouden particulieren deze dieren ook hebben?
Bwa, de eerste 3 uur toch vrij hard. Had gekeken naar de uren voor juni tot oktober dus stonden we er al om 10u15, tot grote ergernis van de vriend
en 't is daar zo dood dat er niet veel te doen valt, cafeetjes nog gesloten
ik zat met "grote-pis-nood" dus snel in de bib een plasje gaan maken.
om 13uur ging het spel dan open dus zo'n anderhalfuur in rondgekeken.
Het zijn enkele huizen tegen elkaar geplakt, wel eens de moeite, maar niet voor elk jaar te bezichtigen.