Dus als jij capabel bent om 80% belastingen te betalen, dan ga je dat in de toekomst maar doen? Mijn DA vraagt 25 euro per chip
(ik wil hier geen reclame maken voor het zelf chippen, maar je moet de microchips absoluut niet gaan kopen aan de prijzen die dierenartsen vragen! Koppelverkoop is verboden, maar in de praktijk profiteren ze van een quasi-monopolie. Je kan ze nog altijd laten plaatsen door een DA, zoals gezegd. Ikzelf ben er 100 % van overtuigd dat ik heel wat meer ervaring heb dan mijn DA, maar dat terzijde)
neen ik heb iets over om mijn dieren reglementair te chippen .
en pak het risico niet om mijn dieren te verkloten .
mischien eens een andere dierenarts raadplegen , want als hij niet eens deftig kan chippen ,ben je dan niet bij een verkeerde arts ?
of bent u afgestudeert als arts ?
en 25 euro voor een chip te steken , dan zijn het waarschijnlijk gouden chips ,
uw antwoord van 80 % belastingen staaft nergens op !
ik wil niet kloten met mijn dieren sorry .
Gouden chips? De standaard Virbac. (Trouwens niet alle dierenartsen rekenen maar één visite)
Zal ik u eens zeggen waar ik m'n eerste schildpad heb gechipt... bij de DA, toen het hem niet lukte (ga ondertussen wel naar een andere, de eerste was diegene waar ge begin februari aan de deur stond omdat ik het juiste huisnummer niet had gegeven)... Hoe vaak hebben de meeste DAen al een landschildpad gechipt? Ben ik DA? Helemaal niet, maar m'n vroegere vriendin is er wel in afgestudeerd, weet je wanneer ze de eerste keer een landschildpad heeft zien chippen?...
Als je op z'n minst dubbel zoveel wil betalen voor exact dezelde chip (want in de praktijk is het nog meer aangezien ze zelf rechtstreeks in groothandel kunnen kopen), waarom zou de vergelijking dan nergens op slaan?!
Ik heb al gezegd dat ik geen reclame wil maken om zelf te chippen, maar als ge impliceert dat ik mijn dieren verkloot... Er is een DA in het Antwerpse die de chip in de liesstreek heeft geplaatst, dan zijt ge inderdaad veel beter af... Ik heb A.radiata's, M.tornieri's, T.g.nabeulensis, T.g.ibera, T.g.graeca, T.h.boettgerie zonder problemen gechipt. Zoveel dierenartsen hebben dat nog niet gedaan... Belangrijkste voorwaarde is de grootte van het dier respecteren.
en trouwens velen zijn met groot ornaat en dan is een chip te duur sorry hoor ....
Bijna een volwaardige zin, maar ik wil er toch op reageren. Eerst en vooral is mijn financiële situatie niet jouw probleem, maar mocht het je interesseren, ik heb niet te klagen. Maar dat betekent nog altijd niet dat ik iets veel duurder ga betalen dan nodig! Groot ornaat? Van mij weet bijna niemand welke dieren ik allemaal heb, dus dat zult ge mij niet kunnen verwijten.
(ik wist wel dat er zever op ging geantwoord worden )
In jouw geval heeft dat waarschijnlijk al veel te maken met het feit dat je niet leest wat er staat of het niet wil lezen...
Dat ik geen newbees wil aanzetten om zelf te chippen, laat dat duidelijk zijn.
Maar wat voor zever is dat nu dat het voor mij geen hobby zou zijn?!
In vergelijking met wat ik er ooit al aan heb verdiend, sta ik zeer zwaar in het rood, dus hou diene zever voor u... Ik heb er al lang spijt van dat ik gezet heb dat mensen er van mij mochten overnemen... Bij deze: ik hou ze allemaal zelf!
Maar dat betekent niet dat het niet interessant zou zijn om samen een eventuele bestelling te doen van chips bij Belcam... Zo goedkoop zijn ze ook in Merelbeke niet!!!
Pretenderen de waarheid in pacht te hebben, sterk.
Maar uw waarheid is uw waarheid.
En ik denk niet dat ik mezelf iets te verwijten heb.