D-magic
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 13 Juni 2009, 07:40:57 » |
Hier is hij ook aangekomen. En uiteraard al gelezen, Goed artikel D-Magic! Desondanks dat het een kleinere uitgave was, toch wel inhoudelijk zeer goed!
Dank u, Dank u
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 21 Juni 2009, 09:40:23 » |
het boekje heeft de weg nog altijd niet gevonden naar mijn brievenbus , dus ik zal een matje moeten aanschaffen .
....of even contact opnemen met de ledenadministratie....
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 28 Juni 2009, 13:07:20 » |
een paar dagen geleden een mailtje gestuurt naar Mandy , maar nog geen antwoord !
Mandy doet de PR, niet de leden administratie. Als je een mailtje stuurt via de website kom het mailtje vanzelf bij de leden administratie (Sytske Dansen) terecht. Tevens is Mandy net terug van vakantie dus ik denk dat die voorlopig nog niet aan haar email toe is.....
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 28 Juni 2009, 13:31:03 » |
ok effe nakijken , ik had Mandy gekozen omdat zij ons lid gemaakt heeft .
Dat zijn de consequenties van werven van leden.......
|
|
|
|
christophe
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 28 Juni 2009, 14:29:35 » |
ik had een tijdje geleden in dierenkliniek in merelbeke een folder gevonden van NBSV, daar stond de uitleg bij voor u lid te maken. bij deze heb ik het nu ook gedaan, en zijn jullie een lid rijker.
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 28 Juni 2009, 20:23:09 » |
Super!
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 28 Juni 2009, 20:33:42 » |
Super! Inderdaad goed nieuws. Zo'n berichtje zouden we hier wel elke dag willen zien....
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 28 Juni 2009, 20:49:03 » |
ik had een tijdje geleden in dierenkliniek in merelbeke een folder gevonden van NBSV, daar stond de uitleg bij voor u lid te maken. bij deze heb ik het nu ook gedaan, en zijn jullie een lid rijker. Goed dat de folder daar ook ligt Lid worden kan ook makkelijk via de website ZIE HIER
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 2 Juli 2009, 20:51:25 » |
Da's goed om te lezen.
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 3 Juli 2009, 13:37:55 » |
Laat iets weten hé crash, ik zou graag ook enkele voorgaande jaargangen in mijn bezit hebben.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 3 Juli 2009, 13:39:30 » |
Laat iets weten hé crash, ik zou graag ook enkele voorgaande jaargangen in mijn bezit hebben.
Even contact opnemen met de ledenadministratie, want dat zal toch wel (deels) te realiseren moeten zijn.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 3 Juli 2009, 15:09:14 » |
Je kan ook een oproep plaatsen in de TRIONYX zelf en vragen of mensen nog nummers hebben die ze niet meer interessant vinden. Doch zijn van een hoop oude nummers nog wel exemplaren te verkrijgen via de ledenadministratie.
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 3 Juli 2009, 15:29:10 » |
Ik denk dat dit al bestaat, ik meen me te herinneren dat ik op de landdag daar een aantal klasseurs van de nbsv voor de trionyx heb zien liggen. EDIT: Kijk hier maar
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 3 Juli 2009, 15:45:34 » |
Ik denk dat dit al bestaat, ik meen me te herinneren dat ik op de landdag daar een aantal klasseurs van de nbsv voor de trionyx heb zien liggen. EDIT: Kijk hier maarIk wilde net zeggen dat ik daar een prachtontwerp voor had gemaakt.....
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 3 Juli 2009, 15:48:00 » |
Ik denk dat dit al bestaat, ik meen me te herinneren dat ik op de landdag daar een aantal klasseurs van de nbsv voor de trionyx heb zien liggen. EDIT: Kijk hier maarIk wilde net zeggen dat ik daar een prachtontwerp voor had gemaakt..... Azo meneer is fervent photoshopper . Daar kan ik ook nog wel wat van!
|
|
|
|
|