dank jullie wel
dus het is af te raden om een lamp of warmtestraler boven het water te hangen, daar zit idd wel wat in, ik dacht daar aan omdat ik dat ergens gelezen had dat iemand dat ook had
wat zouden jullie aan raden dan, 60watt of 100 watt???
is het dan mss ook beter als ik een warmtestraler neem en het spotje in de bak vervang voor een 25 watt??
ik denk dat ik echt alleen in de winter hoef bij te verwarmen hoor, voor de rest is het vaak in huis alleen al 20 graden en zeker als we thuis zijn dan staat de thermostaat altijd op 20
dat merk ik nu ok ja dat ze toch meer gesteld zijn op schuil plekken, ze zitten altijd achter de nepplantjes of wandelen over het donkere gedeelte
ok dank je Kurt,
ik sproei eigenlijk elke dag, maar dat zal ik dan niet zo vaak meer doen. de cocopeat is op zich een klein gedeelte en zal dus niet zo snel stoffen, de turf droogt sowieso niet zo snel uit heb ik het idee
ik zal dat idd ff in de gaten houden met dat schimmel, dat wil ik dus niet hebben
dank jullie voor de tips weer
ik ben erg blij dat ze vanavond allebei gegeten hebben, Joey heeft haast een heel blaadje witlof op en Phoebe een aardig stuk turkse sla