Ik wil toch graag een antwoord als iemand het weet,want als het wel kan dan is de kruipruimte de beste optie denk ik.Ik zal eens gaan temperaturen daar om te kijken of het daar constant blijft.Ik weet wel het is voor mij nog niet zover maar ik bereid me graag goed voor. B.v. Isolatie ,dikte bodem,dikte bodemvulling enz want de ruimte,vooral de hoogte in natuurlijk beperkt.Zo nu heb ik het berichtje weer naar boven gezet zodat ie niet verdwijnt.
Groetjes Barbara
Ik denk niet dat veel mensen ervaring hebben met overwinteren in een kruipkelder, maar veel verschil met een ''gewone'' kelder is er niet.
Ik sluit me aan bij Ands, belangrijkste is de overwinteringskist met vulling, isoleren hoeft niet echt, maar veel hangt af van de daar heersende temperatuur, laat die hier eens weten...
Je kan ze op een laag ietswat vochtige turf zetten in de kist en afdekken met vochtig beukenblad.
Waak er ook over dat geen ratten of muizen aan de slapende dieren kunnen knagen mochten die daar eventueel de kelder binnenkunnen door bvb verluchtingsgaten ofzo...