mja wat is een stuk duurder? jonge elegansen worden vaak in de winkels pas vanaf €300 aangeboden, weliswaar op de buerzen stukken goedkoper mja
in nederland en belgie zijn er sowieso inet veel mensen die nakweek hebben, of wel?? ik heb er tot nog toe maar weinig gezien
de prijs zakt doodgewoon als ze van hun nakweek niet meer vanaf geraken .
in begin als ik de dussumieri zocht dan stonden ze nog iets over de 3500 euro , 3 jaar geleden nog 2950 euro , nu staan ze in de winkel nog aan tussen de 2000 en de 2500 euro , maar je kan er al veel goedkoper aangeraken , op de beurs van hamm stond er ene (die veel slijm aan de ogen ) voor nog geen 1500 euro , dus...
elegansen worden inderdaad al voor rond de 150 euro aangeboden , maar ik geef liever aan een elegans 300 euro van iemand dat ik ken en er mee kweekt dan 150 van de beurs waarvan ik bijna zeker van ben dat ze van tjechie komen .
btw voor velen is 300 euro veel geld !
zeker als je dan ziet dat boetgeries voor 35 a 45 aangeboden worden ,
ik heb er ook 1 gekopcht voor €150 en dat is ook echt nakweek. diegene is ook een echte kweker en waarom het prijsverschil zo hoog ligt, geen idee.
ik koop ook liever een elegans van €250 p/s van iemand waarvan ik zeker weet dat het nakweek is, toevallig kwam ik deze elegans tegen bij een kweker voor €150
€300 is idd wel een hoop geld, maar een hobby mag geld kosten als je het geld er voor hebt