Bedankt voor jullie reacties!
Nielo, mijn bak is nu 100x50x50 m maar omdat het sinds kort problemen lijkt op te leveren (ze worden Volwassen m'n jong) zijn we aan het kijken voor een bak van 2m of 2.5 meter. Maar dan moet ik eerst zeker weten dat dit geen territoriaal gedrag is dat niet verandert door een grotere bak. Maar eerlijk gezegd zijn ze totaal niet agressief naar elkaar dus ik houd het even goed in de gaten. De ene is gewoon ontzettend geinteresseerd in de ander. Snuffelt hem/haar af en "nibbelt" aan de wondjes. Misschien toch man/vrouw paringsritueel? Ik las ergens dat bijten daar ook onder kan vallen?
ik ga snel foto's maken dan weten we het zeker.
Ondertussen verdiep ik me in een grotere (mooiere, luxere bak) zodat ik het wel in 1x goed kan doen voor de komende jaren. Ze groeien immers als kool!
Alle tips zijn hierin welkom!!!!
Ik heb vandaag de wondzalf binnen gekregen. Ik heb voor het gemak ook de spray besteld mocht het met de zalf niet zo lukken.
Ik zit alleen met het probleem dat ik ze niet te lang apart van elkaar durf te laten. Maar ik heb laatst met de ander ook wat ritjes RA gehad ivm longonsteking en toen moest die ook apart dus ik ga het op dezelfde manier proberen.. Hoe lang kan ik ze maximaal op het droge zetten? Ook heb ik maar 1 lamp, kan de anders in de tussentijd even zonder lamp terwijl de gewonde ligt te drogen?
ik moet zeggen dat ze allebei sowieso lekker vaak onder de lamp liggen te drogen. Dus op dat gebied zou het goed moeten zitten.
Ik ga de wondspray proberen... wordt vervolgd!!