Sulcatas krijgen bij mij zowiezo vooral gras en daar meng ik soms van die gedroogde hooikorrels (vochtig gemaakt) onder het eten (voornamelijk gras en klavers in de zomer en andijvie in de winter als ik niets kan plukken of vinden (gras wel altijd te vinden hier )
Ok heel fijn om dit nu te horen dan is mijn schema meteen aangepast met een paar dingen te schrappen. De andijvie , witloof en courgette houd ik nog voor de winterperiode aan indien ik niets kan vinden. Grassen altijd aanwezig buiten waar ik ook regelmatig van voer. Klaver zaai ik ook ieder jaar wat ook in het voedsel aanwezig is dan .
Hooi is altijd aanwezig in bijna alle verblijven (behalve de kenbranders die vreten dat niet en zijn soms moeilijke eters qua buitenvoer betreft)
De jodium zal komende week hier zijn aangezien de apotheek dit momenteel niet op voorraad had en ik deze week niet meer kan gaan
Ps de tuin die op de foto wordt aangegeven is maar 1/3de an de tuin wat beplant kan worden. Dus later meer dan genoeg ruimte om die stal op de foto als schildpadden verblijf te verbouwen
ruimte zat voor de grote soorten en veel ruimte om voedsel voor hun zelf te verbouwen
Die paardebloemen zijn niet altijd aanwezig hier , zijn hier zaden van te verkrijgen die ik dan kan zaaien voor zekerheid in dat voedsel ?
Heel erg bedankt voor de tips allemaal ze zijn meer dan welkom