Hallo Allemaal...
Nou de verblijven zijn na 2 weken eindelijk klaar......en ze zijn nog tijdelijk ook...maar zitten hier een jaar. Dan is mijn boerderij in ruwbouw klaar en kunnen we daar beginnen.....deze verblijven zijn in de paardenschuur gebouwd waar ik ruimte overhad.
Er is een kamer gebouwd van OSB plaat en Underlayment.......alles is geisoleerd....vloer/muur en plafon isolatie. De muren heb ik wit geschilderd...niet echt de kleur die ik wil, maar het licht allemaal goed op aangezien er 1 raam aanwezig is.
De pardalissen hebben een L vorm van 3.40m bij 1.60m. bij 2.60m en 1.60m. Daarin is een aflegbak/wroetplaats van 1.60m bij 1m en tevens 45 cm diep.
De viertenen hebben een ruimte die gemaakt is boven de lampen van de pardalissen zodat ze op deze manier verwarming krijgen vanuit de vloer....Deze ruimte is 3.40m bij 0.70m en een aflegbak van 0.70m bij 0.35m.
De bakken zijn allemaal aan de bovenkant open aangezien de ruimte zich al verwarmd en behoud door de isolatie....in de winter komt er voor de pardalissen een straalkachel.
Nu weet ik niet meer hoe ik die foto's moet doen...dus die komen zo....
Jarno.