nog een paar vraagjes hoor
als ik het goed begrijp, koop je eerst je dieren en ga je daarna met de overdrachtsverklaringen naar de gemeente toe om je dieren te melden. Ik neem aan dat je best pas gaat melden als je al je dieren die je wenst hebt, want als er dieren bijkomen, dan moet je opnieuw melden?? Of is het al voldoende dat je op het plan van je huis aangeeft waar er dieren gaan komen en om welke dieren het zal gaan?
Andere vraag: een situatieschets van je huis en tuin, mag dat een zelf getekend plan zijn? Dan is het redelijk eenvoudig te doen denk ik
Drie: ik huur mijn huis, het is niet mijn eigendom, moet ik dan eerst toestemming vragen aan de huisbaas?
veel onduidelijkheid toch nog
Ik heb mijn overdrachtspapieren gecopieerd en meegedaan naar het gemeentehuis, hoeft niet echt maar het is vooral een kwestie van geloofwaardig overkomen, in mijn gemeente ben ik de enige die het zo doet maar word wel op prijs gesteld (ze zullen trouwens langskomen om een kijkje te nemen, doorgaans een milieuambtenaar van de gemeente) Een slotje op de bakken is ook wenselijk in veel gemeenten of steden.
De situatieschets mag je zelf maken.
Op de derde vraag weet ik geen antwoord, maar neem aan dat je het best vraagt.
Meestal staat het in het huurcontract of dieren toegelaten zijn,
Maar ben je geen lid van Terra?
In dat geval zou ik eens contact opnemen met de doelgroep wetgeving (Hugo Claessen of Johan Van den Bossche) Zei zijn hiervan perfect op de hoogte