mede schildpadliefhebbers
Ik ben al een tijdje het idee om een informatieve website rond schildpadden(en eventueel andere reptielen) te starten.
Nu vroeg ik me af of dit , met de talloze websites die er al zijn, nog een nuttige toevoeging kan zijn?
Indien er hier mensen zijn met een goed idee rond wat er echt nog nodig is op dat vlak mogen ze dit gerust vermelden.
aangezien ik student programmeur ben is het technische rond het maken van de website zeker geen probleem
Ik ben er ook met een bezig, maar dan voornamelijk over de kleinblijvende soorten. Over de odoratus en baurii die ik zelf heb zou dit het meeste gaan, hoe ik de dieren ervaar, wat ik er tot op heden van weet en opgezocht heb.
Het is meer een soort van "dagboek" voor me (ook omdat ik ermee wil kweken) en om mensen kennis te laten maken met deze mooie hobby en dat er meer kleinblijvende soorten zijn dan we denken, in de hoop dat er niet meer zoveel geelwangen en dergelijke in de winkels worden aangeschaft.
Of het gaat helpen is het tweede natuurlijk.
Maar ook omdat ik altijd een eigen website heb gehad en het leuk vind om ermee bezig te zijn., ook de foto's bewerken (en maken) vind ik leuk om te doen, dus voor mijn 3 hobby's in een
Wat een ieder ervan vind moet ie zelf weten vind ik..... gaat erom dat ik het leuk vind om te doen, maar daarbij probeer ik wel zoveel mogelijk juiste informatie te bieden, maar ik weet natuur;ijk nog lang niet alles.
Maar ook dat zal er duidelijk op te komen staan en enkele zaken zal met een bronvermelding gebeuren