Hier hetzelfde
alleen heb ik 3 schildpadjes
Alleen heb ik na mijn breuk wel al mijn schildpadjes gehouden.
Waarvan 1 een landschildpad
Haha grappig... mijn ex en ik hadden samen twee geelbuik/wang schildpadden. En destijds ieder 1 gekozen. Nadat we uit elkaar waren zou ik ze beide nemen, maar toen puntje bij paaltje kwam, wilde hij toch graag zijn eigen houden. Dit was ook maar beter, want dat was een mannetje die haar steeds het hof maakte, maar daar was ze niet van gedient en ze beet hem regelmatig... vaak op een nogal pijnlijk plek...
dussss...
Ik was eerst bang dat mijn ex de schildpad niet goed zou verzorgen omdat ik dat altijd deed, maar hij doet het erg goed. Moet ook wel, toen we nog niet wisten wat voor geslacht de beestjes hadden, hebben we ze Zwelgje en Shania genoemd... Helaas is Shania een mannetje maar heeft zijn naam gehouden, die moet toch wel een trauma hebben!! HaHa
Ik heb lang nagedacht of ik ook een landschildpad en bij zou nemen, maar ik heb een klein huisje en ik wil in de toekomst meer huisdieren en ik heb soms mijn handen al vol aan Zwelgje. Ze is de laatste weken wat agressief en heeft in 1 dag bijna alle vissen opgegeten die in haar bak zwommen...
Ik lach me wel dood om Zwelgje als ze door het glas heen een algeneter probeert te pakken en dan na 20 keer nog niet door hebben dat er glas tussen zit he!?