Heee!
Ik ben Margo, ik ben 15 jaar en heb 2 waterschildpadden (geelwang en zaagrug), 2 konijnen en enooorm veel vissen.
Ik heb dieren altijd al leuk gevonden en ik heb hiervoor ook al kwartels, wandelende takken, een hamster, cavia's gehad.
Ik ben geen professionele houder ofzo, ik heb dan ook niet een supermooie bak ofzo jammergenoeg
Mn schildpadden heten pip en gymmy (van pips en gym(actief)
), het zijn 2 vrouwtjes.. Eerst heetten ze jip en janneke omdat ik ze 2 jaar geleden overgekocht van iemand op marktpl., inclusief aquarium(60cm), filter, eilandje, uv-lamp, en termostaat. Ze waren toen nog maar 8 en 6 cm. Nu zijn ze 16 en 14 cm (schild) hahah, aardig gegroeid dus. ik heb dan ook een aquarium van 100 cm gekocht en een groter eiland aangeschaft. En ergens een nieuwe filter gekocht..
Ik raak gewoon nooit uitgekeken op het gedrag van mn schildpadden, al kan je ze dan wel niet aaien...
Ik hoop dan ook dat ik ze nooit ziek worden of naar een opvang moeten o.i.d omdat ze te groot worden ofzo...
Ik ben wel geinteresseerd in hoe anderen hun schildpadden huisvesten, wat voor verschillend voer ze mogen hebben enzo, daarom ben ik lid van dit forum. Ik hoop dat ik hier nog veel ga leren..
Groetjes Margo